ΘΗΡΕΣΙΑ ΔΑΛΛΑ-ΠΟΛΥΖΩΗ Συμβολαιογράφος: Προβοκάτορες οι κουκουλοφόροι του Ρουβίκωνα -Δεν έχω εκπλειστηριάσει πρώτη κατοικία



Διαψεύδει κατηγορηματικά όσα ισχυρίζεται ο Ρουβίκωνας που επιτέθηκε στο γραφείο της, η ίδια η συμβολαιογράφος Θηρεσία Δάλλα – Πολυζώη η οποία διαβεβαιώνει ότι δεν έχει εκπλειστηριαστεί καμία περίπτωση πρώτης λαϊκής κατοικίας από εκείνη.

Σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει την προβοκατόρικη επίθεση από κουκουλοφόρους τονίζοντας ότι υπηρετεί άλλου είδους σκοπιμότητες:«Να ενοχοποιήσει με προβοκατόρικο τρόπο τη διαμαρτυρία εναντίον των πλειστηριασμών». Οπως διαβεβαιώνει «Δεν υπάρχει περίπτωση πρώτης λαϊκής κατοικίας, που να έχει εκπλειστηριαστεί από εμένα. Αντίθετα, στο πλαίσιο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας, ως συμβολαιογράφος, φροντίζω πάντα και με κάθε πρόσφορο τρόπο, να εξασφαλίζω ότι δεν θα εκπλειστηριαστεί από εμένα κανένα σπίτι φτωχών και αδύναμων ανθρώπων. Μάλιστα, λόγω της πολιτικής μου αυτής θέσης έχω στερηθεί συνειδητά αντικείμενο εργασίας».


Αναλυτικά η δήλωση της συμβολαιογράφου Αθηνών Θηρεσίας Δάλλα-Πολυζώη:

«Καταγγέλλω την προβοκατόρικη σε βάρος μου επίθεση, από κουκουλοφόρους, που έλαβε χώρα σήμερα Παρασκευή 18/5/2018 και ώρα 10.00 το πρωί στο γραφείο μου. Η συγκεκριμένη επίθεση υπηρετεί άλλου είδους σκοπιμότητες, αφού δεν υπάρχει περίπτωση πρώτης λαϊκής κατοικίας, που να έχει εκπλειστηριαστεί από εμένα. Επιδιώκει να ενοχοποιήσει με προβοκατόρικο τρόπο τη διαμαρτυρία εναντίον των πλειστηριασμών.

Αντίθετα, στο πλαίσιο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας, ως συμβολαιογράφος, φροντίζω πάντα και με κάθε πρόσφορο τρόπο, να εξασφαλίζω ότι δεν θα εκπλειστηριαστεί από εμένα κανένα σπίτι φτωχών και αδύναμων ανθρώπων. Μάλιστα, λόγω της πολιτικής μου αυτής θέσης έχω στερηθεί συνειδητά αντικείμενο εργασίας.

Είναι γνωστό, επίσης, ότι έχω αναπτύξει συνδικαλιστική δράση στο χώρο των συμβολαιογράφων, αλλά και με τη συνολικότερη δράση μου, πρωτοστατώ στον αγώνα για την προστασία της λαϊκής κατοικίας, σε αντιπαράθεση με την πολιτική της κυβέρνησης και με τη στάση που κρατάει η πλειοψηφία του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου.

Απαντώ σε αυτούς που επιτέθηκαν στο γραφείο μου με κουκούλες και βαριοπούλες και δηλώνω ότι δεν τρομοκρατούμαι και θα συνεχίσω τη δράση για την προστασία των λαϊκών δικαιωμάτων».




Πηγή: Συμβολαιογράφος: Προβοκάτορες οι κουκουλοφόροι του Ρουβίκωνα -Δεν έχω εκπλειστηριάσει πρώτη κατοικία | iefimerida.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του