ΚΙ ΟΜΩΣ! Πώς βρέθηκε η Μεγαλοοικονόμου από την Ένωση Κεντρώων στον ΣΥΡΙΖΑ...







Spiros Goudevenos Η Κυρία Μεγαλοοικονόμου ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Λεβέντη γιατί δεν την έκαναν αντιπρόεδρο και γιατί ο Λεβέντης της έδωσε για βοηθούς έναν Σύριο ηλεκτρολόγο και έναν ηλεκτρονικό....
Πολύ σοβαροί λόγοι θα πει κάποιος, αλλά εμείς θα την υπερασπιστούμε γιατί αυτοί οι λόγοι είναι πιο σοβαροί από αυτούς που έκαναν 200.000 Έλληνες να ψηφίσουν Ένωση Κεντρώων.
-----------

Πανηγυρίζουν στην Κουμουνδούρου που βρήκαν επιπλέον βουλευτή για να στηρίζει τα Μνημόνια τους.
Η κυρία Μεγαλοοικονόμου εντάχθηκε στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, αφού είχε ανεξαρτητοποιηθεί από την Ένωση Κεντρώων που κάποιοι μαλάκες Έλληνες την έβαλαν στην Βουλή.
Απορήσαμε γιατί έφυγε από την Ένωση Κεντρώων και βρήκαμε τον λόγο σε μία συνέντευξη της στην "Εσπρέσσο". Συγκεκριμένα διαβάζουμε:

Γιατί ράγισε το γυαλί με την Ενωση Κεντρώων τελικά;
Είχαν συμβεί πολλά. Πρώτον, δεν είχα συνεργάτες να με βοηθήσουν. Μου ορίστηκαν δύο από τον πρόεδρο για να καλύψει τις δικές του υποχρεώσεις, αλλά ήταν εντελώς ακατάλληλοι. Ο ένας ήταν ένας Σύριος ηλεκτρολόγος, ο Κεβόρκ Κουλουμιάν, και ο άλλος, ο Πέρρος, ασχολούνταν με ηλεκτρονικά. Και στους άλλους βουλευτές είχε «φορέσει» διαφόρους, αλλά όλοι τούς αντικατέστησαν και πήραν δικούς τους. Εγώ ό,τι μου έδωσε το δέχτηκα και καθόμουν και έβγαζα τα μάτια μου με τα νομοσχέδια.
Ζητούσα βοήθεια από τον γιο μου. Αυτό το αντιπαρήλθα, όπως και πολλά άλλα. Η τελευταία δυσαρέσκεια, όμως, ήταν η αντιπροεδρία της Βουλής. Εγώ είχα μάθει ότι είχα προταθεί από την Επιτροπή των Προέδρων για αντιπρόεδρος της Βουλής. Οι πρόεδροι των επιτροπών με πρότειναν και το είπα στον Λεβέντη, παρουσία μάλιστα και της συζύγου του, της Νατάσας, αλλά με αγνόησε. Του λέω: «Εσύ ήσουν πολέμιος της οικογενειοκρατίας. Θα βάλεις τον γιο σου αντιπρόεδρο; Θα κάνει κακό στο κόμμα». Μου λέει «είναι διάδοχός μου» και του απαντώ «η διαδοχή πέθανε από τότε που πέθανε η βασιλεία. Ούτε ο Μητσοτάκης έδωσε δαχτυλίδι στον γιο του ούτε ο Παπανδρέου». Τέλος πάντων. Εγώ τον ψήφισα τον Μάριο Γεωργιάδη για αντιπρόεδρο, τον συνεχάρην, αλλά το Σαββατοκύριακο εκείνο κάθισα και σκέφτηκα μόνη μου και αποφάσισα να φύγω. Δεν θα με πείραζε αν γινόταν άλλος αντιπρόεδρος, αλλά όχι πάλι ο γιος του μπροστά. Πικράθηκα γιατί άλλα έλεγε ο Λεβέντης και άλλα έκανε. Καταπάτησε τα λεγόμενά του.

Η Κυρία Μεγαλοοικονόμου ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Λεβέντη γιατί δεν την έκαναν αντιπρόεδρο και γιατί ο Λεβέντης της έδωσε για βοηθούς έναν Σύριο ηλεκτρολόγο και έναν ηλεκτρονικό....
Πολύ σοβαροί λόγοι θα πει κάποιος, αλλά εμείς θα την υπερασπιστούμε γιατί αυτοί οι λόγοι είναι πιο σοβαροί από αυτούς που έκαναν 200.000 Έλληνες να ψηφίσουν Ένωση Κεντρώων!
https://anemosantistasis.blogspot.gr/2018/01/blog-post_938.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του